Kipufogval tl sok tapasztalatom nincs, csak azt tudom, hogy gyrival nagyon gyenge hangja van, legalbbis elz gazdja szerint. Most egy "Remus Sportauspuff" van fennt, ezzel szpen szl. n imdom a hangjt, nha jobban bejn mint a tipikus 4T ngyhenger feeling. (lehet ezrt szemezek a 250-es TZR-el?) Nem tl hangos, nem is az a lnyeg, hanem a hang tpusa, olyan blsebb, mlyebb, mintha 250-es lenne.
Mindig mondjk, hogy j olaj kell bele. Ht ez rdekes tma. n hasznltam bele nagyon mrks olajat, s vgl kevsb mrksat, de az utbbival jobban elgedett voltam, szerintem az a lnyeg, hogy full szintetikus legyen, a mrka mindegy.(de azrt nem a legolcsbb, 2000-tl felfele) Vtelnl, nem is a korra, hanem a motor llapotra nagyon oda kell figyelni, elssorban az elektronikus kipuvezrlsre. A gyjts radsa utn egy villanymotor hangjt kell hallani, ha ez mkdik akkor valszn (!), (de mg akkor se 100%) hogy j, de ha az elektronika j, akkor csak mechanikus baja lehet, mert bowdeneken keresztl vezrli a kimlnyls mrett. Valamint a blokk hangja, lehetleg ne zrgjn, ftengely-hajtkar csapgyak rendben legyenek.
 Vgl. Szerintem a 125s "szupersportmotor" RS, Mito, TZR kzl (most az NSRt nem szmtom bele, mert az nem annyira szupersport) a TZR a legjobb kompromisszum. Elszr is japn,(az olasz vltozat blokkja is) eleve tartsabbak az alkatrszei mint az olaszoknak, szinte ugyangy megy, jval olcsbb mint egy Mito Evo, nagy test, s lehet akr olyan szp is, meg nembeszlve sokkal kevesebbet fogyaszt s simn FZR 400-nak nzik, vagy sportdobbal 250es TZRnek.
| | |